مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 09:402022-12-18اقتصادي

بازگشت 42 واحد تولید مبل منبت به چرخه تولید در همدان 


معاون صنایع دستی همدان از بازگشت 42 واحد تولید مبل منبت در استان که به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بودند، به چرخه تولید خبر داد.

- محمدرضا خلجی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: واحدهای تولیدی مبل و منبت که وضعیت اعتباری مناسبی دارند از طرف صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک به بانک معرفی می شوند تا از تسهیلات سرمایه در گردش و خرید ماشین آلات جدید بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در جلسه فنی تسهیلات سرمایه در گردش مصوب شد که تولیدکنندگان مبل منبت متناسب با طرح توجیهی که ارائه می دهند تسهیلات سرمایه در گردش برای تهیه مواد اولیه دریافت کنند.

خلجی ادامه داد: در این زمینه تاکنون 27 طرح تولید مبل منبت برای دریافت 60 میلیارد ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: 42 واحد تولید مبل منبت در استان که به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل شده بودند اکنون با دریافت تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان همچنین گفت: ثبت جهانی آثار ناملموس کشور نشان داد که بخشی از آثار ثبتی مربوط به صنایع دستی است و ثبت جهانی آنها ماحصل توجه بیش از پیش اهالی فرهنگ و میراث و اساتید و بزرگان به صنایع دستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 42 واحد تولید مبل منبت به چرخه تولید در همدان 

بازگشت 42 واحد تولید مبل منبت به چرخه تولید در همدان